اطلاعیه نقل و انتقالات دانشجویی نیمسال دوم ۹۹

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۱ کد : ۵۵۳۵ اخبارتصویری-دانشجوئی اخبار تصویری-فرهنگی
تعداد بازدید:۱۶۶
اطلاعیه نقل و انتقالات دانشجویی نیمسال دوم ۹۹

 « اطلاعیه »

دانشجویان واحد تهران غرب که در نیمسال دوم 1400-1399  درخواست میهمان و یا انتقال به سایر واحدهای دانشگاهی را داشته اند، به نکات ذیل توجه نمایند:

  1. تمامی مراحل اعم از موافقت/مخالفت، ارسال لیست دروس و سایر موارد از طریق سامانه منادا (monada.ir) توسط دانشجو قابل مشاهده می باشد. لذا پیگیری و اطلاع از وضعیت درخواست صرفاً از طریق سامانه مذکور میسر می باشد.
  2. پس از موافقت با درخواست میهمانی و یا انتقال جهت صدور لیست دروس از کارشناس گروه آموزشی مربوطه خود در دانشکده ها پیگیری نمایید. ( منظور از لیست دروس، دروسی است که دانشجو قصد اخذ آنها را در ترم جاری در واحد مقصد دارد.)

   ** قابل توجه:

  • قبل از درخواست لیست دروس از  کارشناس گروه آموزشی خود، نسبت به دروس ارائه شده در واحد مقصد اطلاع حاصل نمائید.
  • جهت اخذ لیست دروس، عدم بدهی مالی الزامی است لذا نسبت به تسویه حساب از طریق پورتال شخصی خود اقدام نمایید.
  1. پس از صدور لیست دروس، دانشجویان می بایست ضمن مراجعه به سامانه منادا و اطمینان از تغییر وضعیت درخواست به « ارسال لیست دروس به واحد مقصد»، ادامه روند ثبت نام خود را از واحدهای مقصد پیگیری نمایند.
  2. دانشجویان انتقالی پس از دریافت فرم های تسویه حساب از کارشناس گروه آموزشی در دانشکده خود، نسبت به تکمیل و تحویل آن به کارشناس نقل و انتقالات (در ساختمان ستادی واقع در بلوار دادمان- خیابان درختی- کوچه ثقفی- اتاق 104) اقدام نمایند. بدیهی است ارسال پرونده آموزشی منوط به ثبت نام و تکمیل فرایند انتقال و اعمال وضعیت « اتمام موفقت درخواست» از سوی واحد مقصد در سامانه منادا و همچنین تحویل فرم های تسویه حساب مذکور انجام پذیر است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

               معاونت دانشجویی وفرهنگی


لینک دانلود فایل